2020-2021 навчальний рік буде Роком математики в Україні

Президент Володимир Зеленський підписав Указ «Про оголошення 2020/2021 навчального року Роком математичної освіти в Україні». Про це повідомила міністр освіти і науки України Ганна Новосад сьогодні, 30 січня 2020 року, на Всеукраїнській конференції для вчителів математики.
Щоб покращити якість вивчення математики в Україні, 2020/2021 навчальний рік оголосили Роком математичної освіти. Саме з 2021 ДПА з математики має стати обов’язковою, також планують збільшити кількість годин на цей предмет, впровадити нові курси для школярів, провести тренінги для вчителів та відкритиМузей науки—ці та інші заходи є вплані, який ухвалив Уряд 25 червня 2020 року.
Нагадаємо, за Міжнародним дослідженням PISA-2018 виявилося, що 36% українських 15-річних учнів не досягають базового рівня знань з математики.
Щоб розв’язати цю проблему, впродовж«математичного року»плануютьзаходи на всіхланках освіти: від дошкільної до вищої,—зазначилазаступниця міністра освіти і науки Любомира Мандзій.
На державному рівні будуть максимально популяризувати математичну освіту, щоб більше мотивувати школярів її вивчати та застосовувати в житті. Працюватимуть над рівним доступом учнів до вивчення математики, обіцяють впровадити сучасні технології та удосконалити ресурсне забезпечення.
Зокрема, починаючи з травня 2021 року, випускники складатимуть обов’язкову державну підсумкову атестацію у формі ЗНО з математики.
Протягом Року математики 2020/2021 також планують:
  • збільшити кількість навчальних годин на вивчення математикив Державному стандарті базової середньої освіти;
  • впровадити курси«Логіка»,«Математична логіка»у варіативну складову навчальних планів 1-11-х класів;
  • провеститренінги для вчителівпочаткових класів та вихователів закладів дошкільної освіти із застосування легоматематики в освітньому процесі;
  • оснастити школи і профтехи, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти,обладнанням для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій;
  • створитикаталог освітніх ресурсівз вивчення математики;
  • розширити мережіматематичних гуртківу закладах загальної середньої та позашкільної освіти;
  • організуватиматематичні хаб-простори на базі вишів, що мають факультети (інститути) з підготовки вчителів.
Кiлькiсть переглядiв: 23

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.