Педагогічна рада «Створення виховного простору школи як результат розвитку виховної системи»

29 березня в школі відбулася педагогічна рада «Створення виховного простору школи як результат розвитку виховної системи». Заступник директора школи з НВР Закрасняна Т. Ф. наголосила, що сучасна школа – це важливий компонент у єдиній системі суспільного виховання, що включає поряд зі школою, інші соціальні інститути. Це і сім’я, і позашкільні установи, і установи культури і засоби масової інформації. Усі вони беруть участь у вихованні підростаючого покоління. Завдання школи – не тільки використовувати можливості оточення у вирішенні пізнавальних і виховних завдань, не тільки попереджувати чи коригувати можливі негативні впливи середовища, але і стати базою об’єднання усіх впливів, і цілеспрямованих, і стихійних, які відчувають сучасні школярі.
У роботі педагогічної ради взяли участь старший інспектор ювенальної превенції Білоцерківського відділу поліції капітан Петро Леонідович Мелашенко, методист станції юних натуралістів Юлія Михайлівна Мазун.
У ході роботи обговорили питання:
1. Соціальне середовище навчального закладу
(капітан Петро Леонідович Мелашенко)
2. Потенційні можливості соціального середовища школи
(методист СЮН Юлія Михайлівна Мазун)
3. Учнівське самоврядування як складова виховного простору школи (Ткачук О. Г., учнівський актив)
4. Підвищення пізнавальної активності школярів через участь у роботі гуртка (кер. Гуртка «Юні друзі природи» В. А. Гуріна)
5. Удосконалення виховної системи школи через створення виховного Простору. (І. С. Підопригора, І. Л. Богдан)
6. Удосконалення виховної системи школи через створення виховного простору класу (О. О. Дадаткіна, Л. В. Яцюк)
7. Педагогічна майстерність класного керівника щодо створення
психологічного клімату в класному колективі (О. М. Швагер, Н. Г. Чуприна, Т. В. Бондаренко, Т.В.Єршова)


Галерея "Педрада 29.03.2018"

Кiлькiсть переглядiв: 15

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.