Нушенята 4-Б класу працювали у STEM-лабораторії з брендовим драже SKITTLES.Це було дивовижно цікаво. Досліджували, яка рідина найшвидше розчиняє колір, чи кожна пачка має однакову кількість цукерок кожного кольору, у якій пачці найбільше та найменше драже певного кольору. Фантастичним став експеримент, де досліджували чи змішаються кольори, якщо розчинемо цукерки у воді. Всі експерименти занотовували на спеціальних лабораторних листках, будували діаграми, робили висновки.
Завершенням було реклама солодощів від торгових агентів.


Галерея "STEM-лабораторії з брендовим драже SKITTLES"


Учні 4-Б класу НУШ вивчаючи Рухи землі і їх наслідки. Обертання Землі навколо своєї осі працювали над проєктом «Квітковий годинник».
Під час роботи над проєктом пригадували значення рослин у житті людини. Декламували заздалегідь підготовленим учнем вірша з метою повідомлення теми уроку. Читали та обговорювали з учнями оповідання П. Утевської «Квітковий годинник». (Казка ) Доповнення учителем знань учнів про рослини, які можуть слугувати годинником. Розташовували учні назв рослин у порядку розкривання і закривання їхніх квіток.
Пояснювали зв’язку між часом розкривання рослинами квіток та їх запилення комахами. Відшукували в розданих джерелах та в інтернеті інформації про квітковий годинник. Працювали в групах.
Група «Історики»: історія квіткового годинника.
Група «Дослідники»: як визначити час, спостерігаючи за рослинами.
Група «Фотографи»: «виставка - галерея» квіткових годинників.
Група «Синоптики»: рослини – віщуни погоди.
Обговорювали в групах здобуту інформацію
Презентували виконані завдання. На підведення підсумків уроку колективно склали свій квіткових годинник, який працюватиме у сонячну погоду.

Галерея "Рухи землі і їх наслідки"

Кiлькiсть переглядiв: 26