УЧНІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ
Основи самоврядування, принципи, етапи розвитку та зміст педагогічного керівництва
ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ
Самоврядування
· метод організації учнівського колективу, який забезпечує формування відносин, відповідальної залежності в колективі та організаторських якостей окремої особистості;
· складова частина системи педагогічних засобів, оскільки вирішує специфічні завдання єдиного колективу;
· результат педагогічного управління з боку дорослих;
· принцип організаці колективу учнів;
· діяльність, яка здійснюється самими дітьми, включаючи постановку мети, її розробку.
Принципи
· регулярна почергова змінність виборного активу;
· розширення реальних прав і повноважень органів самоврядування;
· доброзичлива вимога;
· конкретизація колективних творчих справ;
· диференціація та індивідуалізація.
Етапи розвитку
1. Залучення всіх учнів до суспільно-корисної діяльності: розподіл громадських доручень і визначення їх змісту;
2. Розширення діяльності штабів, комісій у зв'язку із появою в них додаткових секцій;
3. Чітка побудова структури самоврядування.
Зміст педагогічного керівництва
· об'єднання зусиль педагогів та учнів навколо цікавої справи; створення умов для спільної діяльності громадських організацій, об'єднань учкому;
· спільне керівництво творчими групами і об'єднаннями, факультативами, гуртками, органами учнівського самоврядування;
· уміле поєднання, розподіл доручень виконавського характеру кожного до управлінської діяльності;
· виявлення і розстановка організаторів та виконавців на основі знань індивідуальних особливостей та потенційних можливостей кожного учня.
Вибори президента школи 2020 ( онлайн)
| |